Activitatile proiectului
A1. Management de proiect (S, P1; caracter permanent)
- Constituirea echipei de management si a echipei de implementare (S, P1; L1 An1);
- Stabilirea/elaborarea/actualizarea procedurilor de lucru (S, P1; L1 An1);
- Monitorizarea si evaluarea proiectului (S, P1; caracter permanent);
A2. Achizitii (S, P1; caracter permanent)
- Pregatirea si realizarea achizitiilor de servicii si bunuri necesare derularii proiectului (S, P1; caracter permanent);
A3. Informare si publicitate pentru proiect (S, P1; caracter permanent)
- Elaborarea identitatii vizuale a proiectului (S; L1 An1);
- Conferinta de presa de lansare a proiectului (S, P1; L1 An1);
- Elaborarea website-ului proiectului si a continutului materialelor de promovare (S; L1 –L2 An1);
- Actualizarea continutului materialelor de promovare, a continutului website-ului si distribuirea materialelor de promovare (S; L2 An1 – L6 An2);
- Planificarea si organizarea conferintei de presa de incheiere a proiectului. (S, P1; L6 An2);
A4. Organizarea unor sesiuni de instruire “Training for trainers” in domeniul dezvoltarii programelor de studii, asigurarii calitatii in invatamantul superior (S; L1-L3 An1)
- Crearea/ tiparirea/ multiplicarea/ distribuirea materialelor de curs (S; L1-L3 An1);
- Inscrierea participantilor si derularea sesiunilor de instruire “Training for trainers” (S; L3 An1);
A5. Realizarea unei analize in vederea definirii programelor de studii si a unei mai bune corelari cu nevoile pietei muncii si ale societatii bazate pe cunoastere (S, L2-L4 An1)
- Constituirea grupului de lucru format din experti ai universitatii si reprezentanti ai mediului de afaceri pentru domeniul preselectat in proiect: Inginerie energetica. (S; L2 An1);
- Analiza curriculelor actuale pentru domeniul Inginerie energetica. (S; L3-L4 An1);
- Organizarea unui seminar pe tema corelarii programelor universitare si curricumului universitar cu nevoile pietei muncii si ale societatii bazate pe cunoastere (S, L4 An1);
A6. Adaptarea programelor de studii si dezvoltarea/adaptarea curricumului universitar pentru corelarea cu nevoile pietei muncii (S; L5-L6 An1)
A6 contribuie direct la realizarea obiectivului specific nr. 1, cuantificat prin indicatorul de realizare imediata (output) – Numar de programe de licenta/ masterat dezvoltate/ adaptate conform CNCIS – invatamant superior: 3 programe de studii adaptate/imbunatatite;
A7. Extinderea utilizarii TIC in activitatile de predare/invatare prin infiintarea unui laboratoar didactic (S, P1; L2-L12 An1, L1-L6 An2)
- Dotarea spatiilor de invatare cu echipamentele necesare, receptia si instalarea echipamentelor, suport (S, P1; L2-L12 An1, L1-L2 An2);
- Dezvoltarea si implementarea solutiei software de tip platforma de management al interventiilor in teren (S, P1; L2-L12 An1, L1-L6 An2);
- Sesiuni de instruire pentru cadrele didactice care vor utiliza solutia software in laborator (S, P1; L4-L6 An1, L10-L12 An1, L1-L2 An2);
- Elaborarea regulamentului de functionare a laboratorului didactic si stabilirea de responsabilitati pentru personalul universitar (S; L3-L4 An1, L10-L12 An1, L1-L2 An2);
A8. Campanie de promovare a laboratoroului didactic si ofertei educationale adaptate la nevoile pietei muncii pentru domeniul Inginerie energetica (S, P1; L5-L12 An1);
- Organizarea unui eveniment de lansare a laboratorului didactic cu prezentarea unui demo a solutiei software dezvoltate (S, P1; L5-L12 An1);
- Organizarea unui eveniment de tip "ziua portilor deschise" pentru promovarea accesului la invatamantul superior (S, P1; L5-L6 An1);
A9. Participarea studentilor la activitati in cadrul laboratorului didactic infiintat prin proiect (S; L4-L12 An1, L1-L2 An2);
- Crearea/tiparirea/ multiplicarea/ distribuirea materialelor didactice necesare pentru desfasurarea activitatii in laborator (S; L4-L6 An1, L10-L12 An1, L1-L2 An2);
- Inscrierea studentilor in grupul tinta si derularea activitatilor in laboratorul didactic (S; L7-L12 An1, L1-L2 An2);
- Evaluarea rezultatelor obtinute de studenti in laborator (S; L10 An1, L2 An2);
A10. Infiintarea a 3 comunitati de practica pe domeniul Inginerie energetica – cate una pe fiecare program de studiu (S; L2-L5 An2);
- Stabilirea componentei comunitatilor de practica si selectia studentilor (S; L2 An2);
- Organizarea intalnirilor de lucru pentru identificarea de best practice-uri (S; L2-L4 An2);
- Organizarea a 2 work-shop-uri interdisciplinare urmate de vizite in companii reprezentative pentru domeniul Inginerie energetica (S; L4-L5 An2);